Oddzwonimy do Ciebie i udzielimy konsultacji w zakresie zabiegu Technologia plazmy

Technologia plazmy

Technologia plazmy to nowoczesne urządzenie, które do działania wykorzystuje zjawisko plazmy, czyli zjonizowanej materii, która stanem skupienia przypomina gaz. Jej zastosowanie opiera się na występowaniu zjawiska łuku elektrycznego, powodującego wytworzenie wysokiej temperatury w danym miejscu, w wyniku której dochodzi do sublimacji, czyli odparowania zmian skórnych.

Technologia plazmy jest jednym z najbardziej innowacyjnych osiągnięć w dziedzinie medycyny estetycznej. Działa punktowo, tylko w miejscu które poddawane jest leczeniu, dlatego nie powoduje uszkodzenia zdrowych tkanek i nie narusza głębszych warstw skóry. Technologia plazmy jest alternatywą dla zabiegów z użyciem skalpela i igieł. Jest bezpieczny także dla osób, które nie mogą korzystać z zabiegów powodujących przepływ prądu w głąb ciała.

Technologia plazmy jest wykorzystywana w korekcji niezaawansowanej wiotkości powiek, leczeniu zmarszczek na szyi, a także usuwania zmian skórnych takich jak brodawki, włókniaki, prosaki oraz żółtaki). Skuteczność tej metody jest bardzo wysoka, a jednocześnie bezinwazyjna.

Celem przeprowadzenia zabiegu leczony obszar skóry jest znieczulany przy pomocy specjalnego kremu. Czas jego wykonywania zależny jest od miejsca oraz wielkości zmian, które poddawane są leczeniu. Po zakończonym zabiegu pacjenci dostrzegają obrzęk oraz zaczerwienienie skóry, które ustępują w ciągu najbliższych 4-7 dni. Technologia plazmy nie pozostawia blizn, ani innych trwałych śladów. Po jego wykonaniu można powrócić do codziennych aktywności.

Zalety:

• bezinwazyjność
  • precyzyjność - działa w wybranym obszarze skóry
  • szybkie efekty
  • nie wyłącza z codziennej aktywności
  • bezpieczny dla osób z wszczepionym rozrusznikiem serca

Zastosowanie:

• podniesienie górnej powieki
  • likwidacja worków pod oczami
  • redukcja kurzych łapek
  • korekta zmarszczek szyi
  • usuwanie zmian skórnych (żółtaków, włókniaków)