CRYSTALYS – najnowszy wypełniacz na bazie hydroksyapatytu wapnia już u nas!

Paź
5 października 2016    Home » Aktualności » CRYSTALYS – najnowszy wypełniacz na bazie hydroksyapatytu wapnia już u nas!

W naszej Klinice zagościła kolejna nowość: Crystalys, dystrybuowany przez firmę Croma, to innowacyjny wypełniacz na bazie hydroksyapatytu wapnia stosowany do zagęszczania skóry oraz modelowania kształtu twarzy. Ponad trzy lata badań klinicznych na ponad 200 pacjentach potwierdziły pełne bezpieczeństwo preparatu. Sam hydroksyapatyt wapnia jest materiałem biologicznym używanym od ponad 20 lat w wielu dziedzinach medycyny, m.in. chirurgii ortopedycznej, neurochirurgii, okulistyce. Naturalnie występuje w ludzkich kościach i zębach.

Crystalys jest szczególnie polecany w modelowaniu owalu żuchwy, kości policzkowych,  wypełnianiu bruzd nosowo –wargowych, zmarszczek goryczy, zagęszczaniu wiotkiej skóry kolan,  łokci , brzucha. Daje spektakularne  efekty na grzbietach dłoni. Ze względu na specyficzną budowę  mikrosfer zawieszonych w  żelu, efekty zabiegu są widoczne od razu i narastają w czasie, dzięki produkcji kolagenu. Efekty utrzymują się około roku. Efekty są bardzo naturalne, preparat nie pęcznieje pod wpływem wody. Właśnie dlatego jest ulubionym zabiegiem mężczyzn. Zabieg jest praktycznie bezbolesny, nie wymaga znieczulenia kremem.

Po zabiegu mogą pojawić się zaczerwienienia lub obrzęki, zazwyczaj  łagodne lub umiarkowane i najczęściej ustępują po kilku dniach.

Przeciwskazania: ostre lub przewlekłe choroby infekcyjne skóry, obecność blizn przerosłych,  choroby układowe tkanki łącznej, zaburzenia krzepnięcia krwi, ciąża, laktacja, choroby psychiczne, wypełniacze trwałe np. silikon, kwas polimlekowy.

W naszej Klinice zawsze dobieramy preparat indywidualnie dla każdego pacjenta, w zależności od jego potrzeb i realnych możliwości. Zapraszamy i Panie i Panów.

Autor: